Hayvanların su kapları çöplük oldu

Hayvanların su kapları çöplük oldu

İnegöl'de sokak hayvanları için bırakılan su kaplarının içler acısı durumu hayvanseverelerin tepkisini çekiyor.

2012.08.05 10:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Hayvanların su kapları çöplük oldu

Nisan ayında başlatılan proje ile şehrin değişik yerlerine sokak hayvanların faydalanması için su kapları bırakıldı. Aşırı sıcak hava sebebiyle hayvanların su sıkıntısı çekmemesi için başlatılan örnek proje herkesin takdirini kazandı. İnegöl'de bazı su kaplarının sularının pis hali de hayvanseverlerin tepkisini çekiyor. Su kaplarına duyarsız vatandaşlar tarafından izmarit gibi çöplerin atılmasını eleştiren hayvanseverler, "Hayvanlarımız yerdeki yağmur sularını içse en azında hasta olmazlar. İçine çöp atılan bu pislikleri biz canlılara içiremeyiz" dediler.
Hayvanseverler, su kaplarının daha temiz kalması için vatandaşları duyarlı olmaya davet etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.05 10:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A