Hayatta kalabilmak için ot yiyorlar

Hayatta kalabilmak için ot yiyorlar

Suriye'nin başkenti Şam'da bulunan Yermük Filistin Kampındaki mülteciler, yokluktan dolayı ot toplayıp yemeye başladı.

2014.01.08 14:44 - Son Güncellenme: 2014.01.08 14:44 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Hayatta kalabilmak için ot yiyorlar

Şam'da Filistinli ve Suriyeli mültecilerin bulunduğu Yermük Mülteci Kampı'nda açlık kol geziyor. Esad ordusu ve Filistin Halk Kurtuluş Cephesi Komutanı Ahmed Cibril'in milisleri tarafından kuşatılan kamp sakinleri, hayatta kalabilmek için çevrede bulunan otları topluyor. Kadın ve çocuklar, sabah erken saatlerinde topladıkları otları kaynatarak veya çiğ bir şekilde tüketiyor.

Kampta yaşayan mülteciler, dünya ülkelerinden kendilerine yardım etmelerini istedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.08 14:44 - Son Güncellenme: 2014.01.08 14:44 - HABER MERKEZİ
A