Hayatlarında ilk defa sinemaya gittiler

Hayatlarında ilk defa sinemaya gittiler

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, 7. Çocuk Festivali kapsamında düzenlediği Sinema Şenliğinde öğrencileri sinemaya götürdü.

2016.04.13 19:07 - Son Güncellenme: 2016.04.13 19:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hayatlarında ilk defa sinemaya gittiler

Hayatlarında ilk defa sinemaya giden çocuklar, çocuk animasyon filmlerinin en başarılı örneklerinden "Kug Fu Panda 3" izledi. Büyükşehir Belediyesi tarafından tahsis edilen araçlarla okullarından alınan öğrencilerin filmi izlerken heyecanlı ve mutlu oldukları görüldü.

Çocuklar, başta Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin olmak üzere emeği geçenlere teşekkür etti.
3 gün süren etkinliğe, 9 ayrı okuldan 656 öğrenci ve 26 öğretmen katıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.13 19:07 - Son Güncellenme: 2016.04.13 19:07 - HABER MERKEZİ
A