Hatayspor, MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü

Hatayspor, MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü

Hatayspor, Süper Lig'in 27. haftasında evinde oynayacağı MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2021.02.24 17:34 - Son Güncellenme: 2021.02.24 17:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hatayspor, MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü

Antakya Atatürk Stadı'nda, Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde gerçekleşen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Yaklaşık 1 saat 20 dakika süren idmanda futbolcular 5'e 2 top kapma, pas ve dar alan çalışması gerçekleştirdi.

Hatayspor, MKE Ankaragücü ile 27 Şubat Cumartesi günü Antakya Atatürk Stadı'nda saat 13.30'da karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.24 17:34 - Son Güncellenme: 2021.02.24 17:39 - HABER MERKEZİ
A