Hatay'da yedikleri balon balığı yedi kişiyi hastanelik etti!

Hatay'da yedikleri balon balığı yedi kişiyi hastanelik etti!

Hatay'ın İskenderun ilçesinde denizden tuttuğu balon balığını yiyen 7 kişi hastanelik oldu. Şahıslardan 1'inin hayati tehlikesinin olduğu öğrenildi.

2024.01.03 01:43 - Son Güncellenme: 2024.01.03 01:43 - Güncel - İHA
A
Hatay'da yedikleri balon balığı yedi kişiyi hastanelik etti!

Olayİskenderun ilçesi Numune Mahallesi'nde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, denizden balon balığını tutan şahıslar, balığı pişirerek yediler.

Kısa bir süre sonra rahatsızlanmaya başlayan 7 şahıs hastaneye kaldırıldı.

Şahıslardan 1'inin hayati tehlikesi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.03 01:43 - Son Güncellenme: 2024.01.03 01:43 - İHA
A