Hatay'da yedikleri balon balığı yedi kişiyi hastanelik etti!
Hatay'ın İskenderun ilçesinde denizden tuttuğu balon balığını yiyen 7 kişi hastanelik oldu. Şahıslardan 1'inin hayati tehlikesinin olduğu öğrenildi.
2024.01.03 01:43 - Son Güncellenme: 2024.01.03 01:43 - Güncel - İHA
Olay, İskenderun ilçesi Numune Mahallesi'nde meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, denizden balon balığını tutan şahıslar, balığı pişirerek yediler.
Kısa bir süre sonra rahatsızlanmaya başlayan 7 şahıs hastaneye kaldırıldı.
Şahıslardan 1'inin hayati tehlikesi olduğu öğrenildi.