Hatay'da görevlendirilen 2 bin 700 asker, komando marşıyla kente veda etti

Hatay'da görevlendirilen 2 bin 700 asker, komando marşıyla kente veda etti

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Kastamonu'dan Hatay'a giderek arama- kurtarma çalışmalarında görev alan 2 bin 700 komando, sloganlar eşliğinde yürüyerek ve komando marşını okuyarak kente veda etti.

2023.03.09 18:31 - Son Güncellenme: 2023.03.09 18:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hatay'da görevlendirilen 2 bin 700 asker, komando marşıyla kente veda etti

Kahramanmaraş merkezli 11 ili etkileyen 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki depremlerin ardından Kastamonu Jandarma Komando Eğitim Merkez Komutanlığında görev yapan 2 bin 700 komando, 8 Şubat'ta Hatay'a gitti. Burada arama- kurtarma çalışmalarında yer alan ve birçok canı kurtaran komandolar, bölgede asayişin sağlanması konusunda da görev aldı. Komandolar, 1 aylık görev süresinin ardından Hassa ilçesindeki Atatürk Caddesi'nde yürüyerek, 'Her şey vatan için' ve 'Vatan sana canım feda' sloganları attı.

Askerler daha sonra komando marşını okuyarak kente veda etti. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.09 18:31 - Son Güncellenme: 2023.03.09 18:32 - HABER MERKEZİ
A