Hastaneye giden çift hırsızlık kurbanı oldu

Hastaneye giden çift hırsızlık kurbanı oldu

Edirne'nin Keşan ilçesinde eşi ve çocuklarıyla muayene için gittiği hastanede cüzdanını bulamayan kadın, para ve ziynet eşyasının çalındığı iddiasıyla polise başvurdu.

2019.09.30 10:27 - Son Güncellenme: 2019.09.30 10:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hastaneye giden çift hırsızlık kurbanı oldu

İddiaya göre, Keşan ilçesinde eşiyle birlikte gittiği bir hastanede çocuklarını muayene ettiren kadın, içerisinde ziynet eşyası ile 100 lira bulunan cüzdanını bulamadı.

Bunun üzerine Zeki Kenar ve eşi, emniyete gidip şikayette bulundu.

Zeki Kenar, zararının yaklaşık 2 bin 100 lira civarında olduğunu dile getirdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.30 10:27 - Son Güncellenme: 2019.09.30 10:27 - HABER MERKEZİ
A