Hastanede intihar!

Hastanede intihar!

Balıkesir Atatürk Devlet Hastanesi'nde 4. kattan atlayan S.Ö isimli hasta hayatını kaybetti.

2016.07.14 11:18 - Son Güncellenme: 2016.07.14 11:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hastanede intihar!

Gaziosmanpaşa Mahallesi'ndeki Atatürk Devlet Hastanesi'nde yaşanan olayda S.Ö isimli bir kişi 4. kattan atlayarak intihar etti. S.Ö.'nün bir süre önce aynı hastanede prostat kanseri görerek taburcu edildiği öğrenildi. 

Hastanede yatış kaydı bulunmayan S.Ö'nün hastaneye gelerek 4. kattan atladığı tahmin ediliyor.

Olay yerinde hayatını kaybeden şahısla ilgili polis ve Cumhuriyet Savcılığı soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.14 11:18 - Son Güncellenme: 2016.07.14 11:19 - HABER MERKEZİ
A