Hastanede hırsızlık kamerada

Hastanede hırsızlık kamerada

Sancaktepe'deki özel bir tıp merkezinde, doktorların cüzdan ve telefonlarını çalan hırsızı yakalamak için çalışma başlatıldı.

2013.04.26 13:25 - Son Güncellenme: 2013.04.26 13:27 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Hastanede hırsızlık kamerada
02:10 Hastanede hırsızlık kamerada

İLGİLİ VİDEO

Hastanede hırsızlık kamerada

Olay, Sancaktepe'de özel bir tıp merkezinde meydana geldi. Öğle yemeği arası veren doktorların odalarında bıraktıkları cüzdan ve telefonları çalan hırsızlar kameralar tarafından görüntülendi. Edinilen bilgiye göre, yemek arasında tıp merkezinin boş olduğunu bilen üç hırsız, tıp merkezine gelip odaların kapılarını kontrol ediyor. Bir odayı gözlerine kestiren hırsızlar daha sonra açık olan bir odaya girerek masadaki doktora ait cüzdan ve telefonu alıyor. Odadan çıkan hırsızlar aynı rahatlıkla tıp merkezinden ayrılıyor. Yemekten gelince telefonu ve cüzdanının yerinde olmadığını gören doktor, durumu polise bildirdi. Kameraları inceleyen polis, hırsızları yakalamak için çalışma başlattı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.26 13:25 - Son Güncellenme: 2013.04.26 13:27 - HABER MERKEZİ
A