Hastane otoparkında hırsızlık
ŞANLIURFA'da, hastane otoparkında bulunan otomobilin kapısını tornavidayla açarak içinde bulunan çantayı çaldığı öne sürülen Fevzi G., çevredekiler tarafından yakalanarak polise teslim edildi. Gözaltına alınan şüpheli, adliyeye sevk edildi.
2013.09.02 16:21 - Son Güncellenme: 2013.09.02 16:23 - Yaşam - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Hastane otoparkında hırsızlık
Olay, dün akşam saatlerinde Balıklıgöl Devlet Hastanesi'nin otoparkında meydana geldi. İddiaya göre, Emrah K.'ya ait park halindeki otomobilin kapısını tornavidayla açan Fevzi G., araç içerisinde bulanan çantayı alarak kaçtı. Buhara Mahallesi'nde elindeki kadın çantasıyla kaçan Fevzi G.'nin durumundan şüphelenen vatandaşlar, şüpheliyi yakalayarak durumu polise bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine gelen polisler, hastane bahçesindeki hırsızlık olayıyla ilgili aranan Fevzi G.'yi gözaltına aldı. Sorgulanmak üzere emniyete götürülen Fevzi G., işlemlerinin ardından sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edildi. El konulan çanta ise Emrah K.'ya teslim edildi.