Hasan Arat 11 futbolcuyu bonservis istemeden gönderdi
Süper Lig ekibi Beşiktaş'ın elindeki birçok oyuncuyu bonservis bedeli kazanmadan sözleşmelerini feshederek gönderdi.
2024.08.17 13:48 - Son Güncellenme: 2024.08.17 13:51 - Spor - HABER GLOBAL
Yeni sezonda üç kulvarda da şampiyonluğu hedefleyen Beşiktaş'ta başkan Hasan Arat ve yönetimi, bu uğurda kulüp tarihinin en büyük kadro operasyonlarından birini gerçekleştiriyor.
Cenk Tosun, Ghezzal, Rosier, Hadziahmetovic ve Rebic gibi oyuncularla yollarını ayıran Beşiktaş 11 futbolcudan 1 lira bile bonservis bedeli kazanmadı.