Harput'tan Büyükşehir itfaiyesine başarı belgesi
Bursa Valisi Şahabettin Harput, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Teşkilatı'nın hizmetlerinden dolayı Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Orhan Doğan'a başarı belgesi verdi.
2013.04.18 14:38 - Son Güncellenme: 2013.04.18 14:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valisi Şahabettin Harput, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Orhan Doğan'ı makamında kabul ederek, itfaiye teşkilatının başarılı çalışmalarını takdir ettiğini söyledi. Vali Harput, Doğan'a başarı belgesi verdi. İtfaiye teşkilatının Bursa'nın sağlıklı ve güvenli bir il olması için üstün gayretle çalıştığını belirten Vali Harput, başarılı çalışmaların devamını beklediğini söyledi.
Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Orhan Doğan da, ekip olarak gece gündüz demeden fedakarca çalıştıklarını, emeklerinin takdir edilmesinden onur duyduğunu ifade etti.