Harmancıklı imamlar fidan dikti
Bursa'nın Harmancık ilçesinde görev yapan imamlar kendi hatıra ormanlarına fidan dikti.
2012.04.17 11:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Kutlu Doğum Haftası dolayısıyla ilçe merkezinde ve köylerdeki camilerde görev yapan müezzin ve imamlar tarafından fidin dikildi. Harmancık Müftüsü Mehmet Öz, ''İlçede görev yapan personelimizin desteği ile güzel bir hatıra ormanı oluşturmak istedik. Yüzde 65'i orman olan ilçemize yeni fidanlar dikerek din adamlarının da bir hatıra ormanı olmasını istedik" dedi.
Öz, Kutlu Doğum Haftasının kan bağışı, vaaz ve yarışmalarla devam edeceğini söyledi.