Hapı şeker sanıp yiyince...

Hapı şeker sanıp yiyince...

ADIYAMAN'ın Besni İlçesi'nde, 2 yaşındaki Elif Nisa Köseoğlu, şeker sandığı haplardan yiyince hastanelik oldu.

2014.01.22 10:48 - Son Güncellenme: 2014.01.22 10:48 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Hapı şeker sanıp yiyince...

Olay, dün akşam Besni'ye bağlı Akyazı Köyü'nde meydana geldi. İddiaya göre, Elif Nisa Köseoğlu, mutfaktaki ağrı kesici hapları şeker sanıp yedi. Bir süre sonra fenalaşan küçük kız, yakınları tarafından otomobille Besni Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Acil serviste doktorların midesi yıkadığı Elif Nisa'ya serum tedavisi uygulandı.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.22 10:48 - Son Güncellenme: 2014.01.22 10:48 - HABER MERKEZİ
A