Hande Yener: Güzellik merkezi açıyorum
Şarkıcı Hande Yener, önceki akşam Nişantaşı'nda bulunan bir mekan çıkışı görüntülendi.
2019.03.29 09:24 - Son Güncellenme: 2019.03.29 09:25 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yakın arkadaşları ile akşam yemeği yiyen popçu, çıkışta kendisine yöneltilen soruları cevapladı. Yener, "Arkadaşlarımız ile akşam yemeği yedik. Toplantı yaptık. İki ay sonra güzellik merkezi açıyorum, onun için bir araya geldik" diyerek aracı oradan ayrıldı.