Hande Erçel ve Murat Dalkılıç Çeşme'de tatil yaptı
Uzun ayrılık döneminin ardından ilişkilerine bir şans daha tanıyan Hande Erçel ve Murat Dalkılıç, bayramı Çeşme'de geçirdi. Çift, köpekleriyle çıktıkları tatili önceki gün noktaladı.
2019.06.08 14:25 - Son Güncellenme: 2019.06.08 14:25 - Magazin - HABER MERKEZİ
Bir haftadır Çeşme'de olan Hande Erçel ve Murat Dalkılıç, önceki gün dönüş yoluna geçti.
Çift Alaçatı'daki otellerinden ayrılırken objektife yansıdı.

Valizleri yükledikten sonra köpeklerini de kucaklayıp araca bindiren sevgililer, objektifi fark edince tedirgin oldu.
Makyaj yapıp çıktı
Telaşla otele dönen Erçel, bir süre bekledikten sonra habercilerin uzaklaştığını düşünerek yeniden dışarı çıktı.
