Hamzaoğlu: "Taraftar galibiyete büyük katkı yaptı"

Hamzaoğlu: "Taraftar galibiyete büyük katkı yaptı"

Spor Toto Süper Lig'de yapılan maçta Kasımpaşa'yı 1-0 mağlup eden Bursaspor'un teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu, "İlk yarıda iyi oynadığımızı söyleyemeyeceğim. İkinci yarıda daha derli toplu oynadık, skoru da yakaladık." dedi.

2016.09.25 18:52 - Son Güncellenme: 2016.09.25 19:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hamzaoğlu: "Taraftar galibiyete büyük katkı yaptı"
02:49 Hamzaoğlu: "Taraftar galibiyete büyük katkı yaptı"

İLGİLİ VİDEO

Hamzaoğlu: "Taraftar galibiyete büyük katkı yaptı"

Hamzaoğlu, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, sahalarında oynadıkları maçta, kazanmanın kendileri açısından daha ön planda olduğunu söyledi. 

Maçın genelinde kazanmak için gerekli mücadeleyi verdiklerini dile getiren Hamzaoğlu, "İlk yarıda iyi oynadığımızı söyleyemeyeceğim. İkinci yarıda daha derli toplu oynadık, skoru da yakaladık. Skoru korumak için de inanılmaz mücadele ettik. 10 kişi kalmamıza rağmen sahadaki oyuncularımız, sayı olarak eksik olmamıza rağmen üst seviye performans sergiledi." diye konuştu.

Hamzaoğlu, oyuna sonradan giren futbolcuların katkılarının kendisini mutlu ettiğini vurgularken, hakemin penaltı ve kırmızı kart kararının sorulması üzerine ise, "Görmedi, bu konuda yorum yapamam." değerlendirmesinde bulundu. 

- Kasımpaşa cephesi

Kasımpaşa Teknik Direktörü Kemal Özdeş de yenilgiye rağmen futbolcularının mücadelesinden memnun olduğunu belirtti. 

Maçın beklediği gibi çok çekişmeli geçtiğini ifade eden Özdeş, "Stadın ambiyansı çok iyiydi. Bursaspor taraftarları çok centilmendi ve takımlarının galibiyetine büyük katkı yaptılar. Hakemler de iyi maç yönetti." şeklinde konuştu.

Bursaspor - Kasımpaşa maçından kareler

İLGİLİ GALERİ

Bursaspor - Kasımpaşa maçından kareler

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.25 18:52 - Son Güncellenme: 2016.09.25 19:41 - HABER MERKEZİ
A