Hamza Mısır: "Ivan Bebek iyi maç yönetti"

Hamza Mısır: "Ivan Bebek iyi maç yönetti"

Eski hakem Hamza Mısır, Braga - Fenerbahçe maçının tepki toplayan hakemi Ivan Bebek'i beğendiğini belirtti.

2016.03.18 09:51 - Son Güncellenme: 2016.03.18 09:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hamza Mısır: "Ivan Bebek iyi maç yönetti"

Eski hakem Hamza Mısır, Twitter'dan yaptığı yorumlarla özellikle Fenerbahçelilerin tepkisini çekti. 

Mısır, Fenerbahçe'nin Braga'ya 4-1 yenildiği maçın çok tepki çeken Hırvat hakemi Ivan Bebek'i beğendiğini belirtti. 

"Ivan Bebek süper maç yönetti..Herkese de ders verdi.. Hakem arkadaşlara kapak olsun..." ve "Fenerbahçe böyle kararlara alışık değil.." diyen Hamza Mısır, Fenerbahçeliler'den büyük tepki gördü. 

Ağır küfürlere ise "Savcıya bu gece çok iş düştü" diyerek cevap verdi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.18 09:51 - Son Güncellenme: 2016.03.18 09:51 - HABER MERKEZİ
A