Hamza Hamzaoğlu, yeni transferlerden memnun olduğunu söyledi
Hamza Hamzaoğlu, yeni transferlerden ve takımın durumundan memnun olduğunu söyledi.
2016.07.22 17:34 - Son Güncellenme: 2016.07.22 17:36 - Spor - HABER MERKEZİ
Hamza Hamzaoğlu, "Rakibimiz lige başlamış, hazır bir takımdı, biz ise ilk hazırlık maçımızı oynadık. Dolayısıyla onlardan biraz geride kalmamız normaldi. Buna rağmen takımdan memnunum, yeni transferler elinden geleni yaptı" dedi.