Hamdi Yılmaz: Farklı da galip gelebilirdik

Hamdi Yılmaz: Farklı da galip gelebilirdik

TFF 1. Lig'in 8. haftasında Balıkesirspor'u 1-0 yenen Keçiörengücü'nde teknik sorumlu Hamdi Yılmaz, "Farklı da galip gelebilirdik ama aldığımız 3 puan için mutluyuz" dedi.

2019.10.20 23:34 - Son Güncellenme: 2019.10.20 23:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hamdi Yılmaz: Farklı da galip gelebilirdik

TFF 1. Lig'in 8. haftasında Balıkesirspor'u 1-0 yenen Keçiörengücü'nde teknik sorumlu Hamdi Yılmaz, "Farklı da galip gelebilirdik ama aldığımız 3 puan için mutluyuz" dedi.

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Yılmaz, "Bugün oynadığımız maçta her iki yarıda da çok üstün oynadık, ilk yarıyı 3-0 kapatabilirdik. Fakat iki penaltı pozisyonumuz bir de son devredeki penaltı pozisyonunu hakemin değerlendirmesini istiyorum. Bugün galibiyet için çıktık. Futbolcularım oyun başladıktan sonuna kadar özverili ve disiplinli oynadılar. Çalışmalarını saha içerisinde de yansıttılar. Farklı da galip gelebilirdik ama aldığımız 3 puan için mutluyuz" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.20 23:34 - Son Güncellenme: 2019.10.20 23:35 - HABER MERKEZİ
A