Hamam sefası kötü bitti
Eskişehir'de kadınlar hamamında 25 kişi zehirlendi.
2012.04.13 13:49 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Mustafakemalpaşa Mahallesi Değirmen Sokağı'nda bulunan hamamda 25 kadın zehirlendi.
Temizlikte kullanılan kimyasal maddeden etkilenerek zehirlenen kadınlar 112 ambulanslarıyla çeşitli hastanelere kaldırıldı.