Halkbank-İlbank: 3-0 (Voleybol 1.Lig Kadınlar play-out)
Türkiye Kadınlar Voleybol 1.Ligi play-out karşılaşmaları Bursa'da başladı. Cengiz Göllü Salonu'nda oynanan günün ilk maçında Ankara derbisinde Halkbank, İlbank'ı 3-0 yenerek, 1.Lig'de kalmayı garantiledi.
2016.04.15 19:54 - Son Güncellenme: 2016.04.15 19:54 - Spor - HABER MERKEZİ
SALON: Cengiz Göllü
HAKEMLER: Zeki Bocutçu (xxx), Salim Bektaş (xxx)
HALKBANK: Wopat (xxx), Fatma (xxx), Seda (xxx), Neşve (xxx), De La Caridad (xxx), Song Meili (xxx) (Simge xxx/ libero, Tutku xx, Lucie xxx, Hande Naz xx)
İLBANK: Santos (xxx), Iryna (xxx), Mariana (xx), Merve (xx), Janset Cemre (xxx), Eva (xx) (Ceren xx/libero, Selin xx, Busexx )
SETLER: 25-22, 25-22, 25-19
SÜRE: 86 Dakika (29, 27, 30)
Halkbank karşılaşmanın setlerini 25-22, 25-22 ve 25-19 kazandı. Play-out'ta yarın 15.30'da İlbank-İmperial Hastanesi İdmanocağı, 17.30'da Salihli Belediye-Halkbank karşılaşmaları oynanacak.
PUAN DURUMU
TAKIMLAR : O G M AS VS P
1-HALKBANK 23 9 14 34 49 26
2-İMPERİAL HASTANESİ İDMANOCAĞI 22 4 18 28 61 15
3-SALİHLİ BELEDİYE 22 3 19 20 62 10
4-İLBANK 23 1 22 18 66 7