Halit Ergenç, ayağını kesti
Oyuncu Halit Ergenç, tatilin geçirmek için gittiği yazlığını tamir ettirirken ayağını kesti. Halit Ergenç kaza sonrası soluğu hastanede aldı.
2018.08.18 16:05 - Son Güncellenme: 2018.08.18 16:06 - Magazin - HABER MERKEZİ
Eşi Bergüzar Korel ile Bodrum'da tatile yapan Halit Ergenç'in başına talihsiz bir kaza geldi.
Sözcü'nün haberine göre; evlerinde tadilat yaptığı sırada ayağında kesik oluşan oyuncu, soluğu doktorda aldı.
"YILLAR ÖNCE DE AYAĞIMI KESMİŞTİM, ENFEKSİYON KAPMIŞTI"
Halit Ergenç, "Yıllar önce ayağım kesilmişti. Enfeksiyon kaptığım için küçücük bir yara büyük sorun haline gelmişti. Şimdi de önlem amaçlı doktora geldim. Görünürde büyük bir kaza gibi gözüküyor. Ancak gayet sağlıklıyım" dedi.
Halit Ergenç ve ailesinin, Kurban Bayramı tatilini Çeşme'de geçireceği öğrenildi.
