Halep'te korkunç iddia! 2 saat sonra bayılmaya başladılar

Halep'te korkunç iddia! 2 saat sonra bayılmaya başladılar

IŞİD Halep'e kimyasal silahlarla saldırı düzenledi.

2016.09.16 20:33 - Son Güncellenme: 2016.09.16 21:01 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Halep'te korkunç iddia! 2 saat sonra bayılmaya başladılar

Kürt kaynaklardan elde edilen bilgiye göre, IŞİD'in cuma günü ağır kimyasal silahlarla Suriye'nin kuzeyindeki Halep'te iki yerleşime gerçekleştirdiği saldırıda, en az 8 kişinin zehirlendiği belirtildi. IŞİD'in Halep'in kuzeyindeki Hirbel ve İm-Huş kasabalarına kimyasal silahla saldırdığı, 8 kişinin zehirlendiği bildirildi. Sputnik'e konuşan bir kaynak, saldırının bugün sabah saatlerinde gerçekleştiğini belirterek, "IŞİD, İm-Huş ve Hirbel kasabalarına kimyasal madde içeren mermiler attı. 5 sivil ve 3 Ceyş'ül Sivar savaşçısı yaralandı" dedi. Yaralıların kaldırıldığı Afrin hastanesindeki doktorların, insanların saldırıdan 2 saat sonra baygınlık geçirdiğini anlattığını aktaran kaynak, "Yaralıların vücutlarında zehirli kimyasal madde izlerine rastlandı. Vatandaşlar halen ayılmadı" diye kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.09.16 20:33 - Son Güncellenme: 2016.09.16 21:01 - HABER MERKEZİ
A