Halep'te IŞİD'in komuta merkezini yok etti

Halep'te IŞİD'in komuta merkezini yok etti

Suriye resmi haber ajansı SANA'nın haberine göre, Suriye Hava Kuvvetleri, gece düzenlenen operasyonda Halep'in doğusunda IŞİD'e ait komuta merkezini yerle bir etti.

2016.02.07 17:50 - Son Güncellenme: 2016.02.07 17:50 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Halep'te IŞİD'in komuta merkezini yok etti

SANA'ya konuşan bir askeri kaynak, "Operasyon, IŞİD'e ait komuta merkezinin ve silahlarla donatılmış kamyonetlerin imha edilmesiyle sonuçlandı" dedi.

Askeri yetkili, dün de Halep yakınlarındaki bölgelerde operasyon düzenlendiğini, militanların Mınbıc kasabasında ciddi kayıplar verdiğini belirtti.
 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.02.07 17:50 - Son Güncellenme: 2016.02.07 17:50 - HABER MERKEZİ
A