Halep'in Dabık beldesi IŞİD'in kontrolüne geçti

Halep'in Dabık beldesi IŞİD'in kontrolüne geçti

Halep'in kuzeyindeki Dabık beldesinin, Irak Şam İslam Devleti (IŞİD) örgütünün kontrolüne geçtiği bildirildi.

2014.08.14 18:08 - Son Güncellenme: 2014.08.14 18:09 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Halep'in Dabık beldesi IŞİD'in kontrolüne geçti

Suriye Yerel Koordinasyon Komitesi (LCC) Halep medya sorumlusu Yasir Ahmed, AA muhabirine yaptığı açıklamada, terör örgütü IŞİD'in tanklarla beldeye girerek, kontrolünü ele geçirdiğini ifade etti. Militanların beldede muhaliflerin evlerine baskınlar düzenlediğini belirten Ahmed, "IŞİD, savunmasız Dabık beldesine saldırarak muhaliflerin evlerine zarar verdi. Muhaliflerin Halep'te rejimle savaşını fırsat bilen IŞİD, Dabık beldesini ele geçirdi" dedi.

Ahmed, IŞİD milislerinin Halep'in sınırdaki Azez ilçesini de ele geçirmek istediğini kaydetti.

IŞİD, dün Halep'in Ahterin kasabası ile çevresindeki Türkmen Barik, Hoz, Aziziye ve Mesudiye köylerinin de kontrolünü ele geçirmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.14 18:08 - Son Güncellenme: 2014.08.14 18:09 - HABER MERKEZİ
A