Halep'e yine varil ve vakum bombaları yağdı
Suriye ordusuna ait savaş uçakları ile helikopterlerin, Halep'te muhaliflerin denetimindeki bölgelere yaptığı hava saldırısının sonucunda 17 kişi hayatını kaybetti.
2014.06.27 07:16 - Son Güncellenme: 2014.06.27 07:17 - Dünya - HABER MERKEZİ
Suriye ordusunun, muhaliflerin denetimindeki Kerm Cebel ve Şear bölgelerine varil ve vakum bombalarıyla yaptığı saldırıda 30 kişinin yaralandığı belirtilirken, ölenler arasında kadın ve çocuklar da buluyor.
Ambulansla sahra hastanelerine kaldırılan yaralılardan bazılarının durumunun ciddi olduğu açıklanırken, bölgedeki birçok ev ve aracın hasar gördüğü kaydedildi.
Halkın, rejim güçleriyle İslami Cephe militanları arasında yaşanan yoğun çatışmalar nedeniyle güney bölgelerinden şehir merkezine doğru kaçmaya başladığı ifade ediliyor.