Hakan Çalhanoğlu: "Selçuk abiyle göz göze geliyoruz..."

Hakan Çalhanoğlu: "Selçuk abiyle göz göze geliyoruz..."

Hakan Çalhanoğlu, Avusturya maçından sonra önemli açıklamalarda bulundu.

2016.03.30 08:53 - Son Güncellenme: 2016.03.30 08:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hakan Çalhanoğlu: "Selçuk abiyle göz göze geliyoruz..."

Avusturya filelerine çok şık bir gol atan Hakan Çalhanoğlu, maçtan sonra açıklamalarda bulundu.

Hakan Çalhanoğlu'nun açıklamaları:

"Selçuk ağabeyle göz göze geliyoruz. Genelde bana bırakıyor zaten. Kendimi iyi hissediyordum. Çok iyi vuracağımdan emindim. Gol atacağımı biliyordum. Direkteki oyuncu öne çıkınca ben hemen vurdum zaten. Orada kalsaydı benim için zor olabilirdi.

Yetenek de var, çok çalışmak da gerekiyor. Her antrenmandan sonra 20 kere sol, 20 kere sağ taraftan frikik deniyorum. Beckham, Pirlo ve Juninho'yu çok beğeniyordum.

Takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. İki maçı da galibiyetle geçtik. Bu bizim için çok önemli. Kazanmaya alışkan bir takım olmayı hedefliyoruz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.30 08:53 - Son Güncellenme: 2016.03.30 08:53 - HABER MERKEZİ
A