Haftanın kazananı Galatasaray oldu!

Haftanın kazananı Galatasaray oldu!

Spor Toto Süper Lig'de 26. haftanın kazanan takımı Galatasaray oldu.

2016.03.20 21:17 - Son Güncellenme: 2016.03.20 21:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Haftanın kazananı Galatasaray oldu!

Süper Lig'in 26. haftası adeta Galatasaray'ın altın haftası oldu. 

Sarı-Kırmızılı kulübün, puan tablosunda üzerinde bulunan Medipol Başakşehir ile Torku Konyaspor 1-1 berabere kalarak puan kaybetti. 

Galatasaray, böylece bir sonraki maçta kazanması halinde Başakşehir'in üzerine, 4. sıraya yerleşecek ve Torku Konyaspor ile arasındaki puan farkını ise 5'e indirecek. 

Galatasaray, Fenerbahçe karşılaşmasının birkaç hafta ileri ertelenesi halinde bir sonraki mücadelesini Eskişehirspor ile deplasmanda oynayacak. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.20 21:17 - Son Güncellenme: 2016.03.20 21:18 - HABER MERKEZİ
A