Güvenlik görevlisinin acı sonu

Güvenlik görevlisinin acı sonu

İZMİR'de, hastane bahçesinde görevli özel güvenlik görevlisi 25 yaşındaki Muhammet Gök, yanına gelen bir kişinin tabancalı saldırısına uğrayarak sol bacağından yaralandı.

2013.04.04 08:42 - Son Güncellenme: 2013.04.04 08:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Güvenlik görevlisinin acı sonu
02:29 Güvenlik görevlisine silahlı saldırı!

İLGİLİ VİDEO

Güvenlik görevlisine silahlı saldırı!

 


Olay, bugün saat 01.30 sıralarında, Atatürk Eğitim ve Araştırma Hsatanesi bahçesinde meydana geldi. Acil servis bölümü bahçesindeki kulübede bekleyen özel güvenlik görevlisi Muhammet Gök'ün yanına kimliği belirsiz bir kişi geldi. Bu kişi tabancayla açtığı ateşle sol bacağından yaraladı. Saldırgan olay yerine yakın bir yerde durdurduğu taksi ile kaçtı. Kanlar içinde yerde kalan güvenlik görevlisi Gök ise, hastanede tedaviye alındı. Hayati tehlikesinin bulunmadığı belirtilen Gök ilk ifadesinde, yanına gelen tanımadığı kişinin acil servis girişini sorduktan sonra bir anda tabancasıyla ateş eçıp kendisini yaraladığını söyledi. Olay yerinde incelemede bulunan ekipler, kaçan kişinin kimliğinin belirlenmesi ve yakalanması için çalışma başlattı. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.04 08:42 - Son Güncellenme: 2013.04.04 08:43 - HABER MERKEZİ
A