Güvenlik, Bakanı almadı, Bakan tebrik etti
Güvenlik görevlisi, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'yi memleketi Kayseri'de takımın soyunma odasına almadı. Bunun üzerine Bakan da görevliyi tebrik edip bravo dedi.
2017.11.23 11:01 - Son Güncellenme: 2017.11.23 11:01 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Güvenlik görevlisi, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'yi memleketi Kayseri'de takımın soyunma odasına almadı. Bunun üzerine Bakan da görevliyi tebrik edip bravo dedi.
Kayserispor maçı sonrasında soyunma odasına girmek isteyen Çevre ve Şehir Bakanı Mehmet Özhaseki'ye "Akreditasyon kartınız yok.
Stadın bu bölümüne giremezsiniz" diyerek uyarıda bulunan güvenlik görevlisine "Bravo" diyerek tebrik etti.