Güneyde ağaçlar çiçeklendi

Güneyde ağaçlar çiçeklendi

ANTALYA'nın Kaş İlçesi'ne bağlı Kalkan Beldesi'ndeki ağaçlar, kış ortasında çiçek açtı.

2014.01.23 13:03 - Son Güncellenme: 2014.01.23 13:04 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Güneyde ağaçlar çiçeklendi

 

Gündüzleri 20 dereceyi bulan sıcak hava nedeniyle limon, portakal, badem ve erik ağaçları, renk renk çiçeğe büründü. Malta eriklerinin çiçeklerinde ise arılar polen topluyor.

Kalkan'da oturan Sefer Bellekoğlu, ocak ayında badem ağacının çiçek açmasının iyiye işaret olmadığını belirterek, "Mevsim normal gitmiyor. Kuraklık işareti" dedi.


 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.23 13:03 - Son Güncellenme: 2014.01.23 13:04 - HABER MERKEZİ
A