Güney Sudan'da ilk vaka görüldü

Güney Sudan'da ilk vaka görüldü

Güney Sudan'da ilk yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakası tespit edildi.

2020.04.05 19:27 - Son Güncellenme: 2020.04.05 19:28 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Güney Sudan'da ilk vaka görüldü

Güney Sudan Cumhurbaşkanı Yardımcısı Riek Machar, yaptığı açıklamada, 28 Şubat'ta Hollanda'dan gelen 29 yaşındaki bir kişinin 2 Nisan'da gösterdiği Kovid-19 belirtileri nedeniyle yapılan testin pozitif çıktığını belirtti.

Birleşmiş Milletler Güney Sudan Misyonu Başkanı David Shearer, hastanın karantinaya alındığını ve durumunun stabil olduğunu açıkladı.

Shearer, hastanın temas kurduğu herkesin de takip altına alındığını kaydetti.

Ülkede, Kovid-19'la mücadele kapsamında geçen hafta sokağı çıkma yasağı ilan edilirken, ülkenin tüm sınırları kapatılmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.05 19:27 - Son Güncellenme: 2020.04.05 19:28 - HABER MERKEZİ
A