Güney Kore'de orman yangını çıktı, 170 hektar kül oldu

Güney Kore'de orman yangını çıktı, 170 hektar kül oldu

Güney Kore'de çıkan orman yangını sebebiyle 300 kişinin güvenli bölgeye tahliye edildiği öğrenildi.

2023.04.11 11:13 - Son Güncellenme: 2023.04.11 11:13 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Güney Kore'de orman yangını çıktı, 170 hektar kül oldu
01:26 Güney Kore'de orman yangını çıktı, 170 hektar kül oldu

İLGİLİ VİDEO

Güney Kore'de orman yangını çıktı, 170 hektar kül oldu

Güney Kore'nin Gangwon eyaletindeki Gangneung kentinde orman yangını çıktı. Şiddetli rüzgar nedeniyle hızla yayılan yangında riskli bölgelerdeki 300 kişi tahliye edildi. İtfaiye ekipleri alevleri kontrol altına almak için çalışmalarını sürdürürken, rüzgar nedeniyle yangına havadan müdahale edilemediği belirtildi.

170 HEKTAR KÜL OLDU

Gangwon Eyalet Valisi Kim Jin-tae, yangında 170 hektardan fazla arazinin küle döndüğünü açıkladı. Yangının nedeninin araştırıldığını ifade eden Kim, alevlerin şiddetli rüzgarlar nedeniyle bir ağacın elektrik kablolarının üzerine devrilmesi nedeniyle çıktığını düşündüklerini söyledi.

Güney Kore Devlet Başkanı Yoon Suk Yeol, yangının kontrol altına alınması amacıyla yetkililere tüm kaynakları kullanmaları ve bölgede yaşayanları hızla tahliye etmeleri talimatı verdi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2023.04.11 11:13 - Son Güncellenme: 2023.04.11 11:13 - HABER MERKEZİ
A