Güneş gözünü alınca...

Güneş gözünü alınca...

Çorum'un Osmancık ilçesinde bir sürücü güneşten gözlerinin etkilenmesi sonucu otomobiliyle karşıdan karşıya geçen 2 yayaya çarptı.

2012.08.31 13:17 - Son Güncellenme: 2012.08.31 13:17 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Güneş gözünü alınca...

Edinilen bilgiye göre kaza, Ömer Derindere Bulvarı Emniyet Işıklı kavşağında meydana geldi. Yeşil ışığın yanmasıyla 19 HN 705 plakalı otomobilini hareket ettiren Yılmaz A. (34), güneşten gözleri etkilenince yolun karşına geçenleri görmeyerek Selvi Kaymaz (36) ve Melek Uzunca'ya (17) çarptı. İlk müdahale olay yerinde yapılan yaralılar, ambulansla Osmancık Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Araç sürücüsü Yılmaz A., yeşil ışık yandıktan sonra hareket ettiğini ancak aracın, ön camına vuran güneş nedeniyle karşıya geçen yayaları fark edemediğini söyledi. Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.08.31 13:17 - Son Güncellenme: 2012.08.31 13:17 - HABER MERKEZİ
A