Gümrükte 622 kilogram uyuşturucu ele geçirildi!

Gümrükte 622 kilogram uyuşturucu ele geçirildi!

Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Gürbulak Gümrük Kapısı'nda 622 kilogram metamfetamin cinsi uyuşturucu ele geçirildiğini bildirdi.

2022.03.28 16:09 - Son Güncellenme: 2022.03.28 16:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gümrükte 622 kilogram uyuşturucu ele geçirildi!

Bakan Muş, Twitter hesabından konuya ilişkin paylaşımda bulundu. Muş, "Gümrük Muhafaza ekiplerimizce, yakın zamanda 1 ton 18 kilogram metamfetamin cinsi uyuşturucu madde ele geçirdiğimiz Gürbulak Gümrük Kapısı'nda bugün de 622 kilogram metamfetamin cinsi uyuşturucu ele geçirildi.

Üst üste başarılı operasyonlar yapan Gümrük Muhafaza ekiplerimizi tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.28 16:09 - Son Güncellenme: 2022.03.28 16:09 - HABER MERKEZİ
A