Gülçin Ergül Ekim'de geliyor

Gülçin Ergül Ekim'de geliyor

Hepsi grubundan ayrıldıktan sonra solo kariyerinde emin adımlarla ilerleyen ve kendine has vokalleri ile dikkatleri her zaman üzerine çekmeyi başaran Gülçin Ergül, sosyal medya hesabından yaptığı 'Ekim'de geliyor gelmekte olan. Umarım kulaklarınızda sevgiyle tınlar. Kalplerimiz müzikle bir araya gelir.' paylaşımı ile Ekim ayı içerisinde 4. solo albümünün yayınlanacağını duyurdu.

2020.09.16 12:45 - Son Güncellenme: 2020.09.16 12:45 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Gülçin Ergül Ekim'de geliyor

Albümün müzik direktörlüğünü yapan Emre Bayar ile yaklaşık 1.5 buçuk yıldır üzerinde çalıştıkları ve Ergül'ün kendi şarkılarının çoğunlukta olduğu albümde, Anıl Piyancı düetinin yanısıra Yıldız Tilbe'den 0 km bir şarkı da bulunuyor.

Ayrıca sanatçının İngilizce şarkılardan oluşan 5. solo albümünün ise 2020 yılı bitmeden yayınlanması bekleniyor.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2020.09.16 12:45 - Son Güncellenme: 2020.09.16 12:45 - HABER MERKEZİ
A