Gül'den diyanet mensuplarına iftar
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, diyanet mensuplarına iftar yemeği verdi.
2012.08.07 22:36 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sarıyer'deki Tarabya Köşkü'nde düzenlenen iftar yemeğine, Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, eski diyanet işleri başkanları, müftüler ve diyanet mensupları katıldı.
İftar yemeği basına kapalı gerçekleştirildi.