Gül, Başbakan Yıldırım'ı ziyaret etti
11'İNCİ Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Binali Yıldırım'ı Çankaya Köşkü'nde ziyaret etti.
2016.07.21 15:09 - Son Güncellenme: 2016.07.21 15:09 - Siyaset - HABER MERKEZİ
11'İNCİ Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Binali Yıldırım'ı Çankaya Köşkü'nde ziyaret etti. Görüşmede, Abdullah Gül'ün hükümete desteğini yinelediği belirtildi.