Gül, Aziz Yıldırım'ı tebrik etti
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı'na yeniden seçilen Aziz Yıldırım'ı kutladı.
2013.11.04 14:14 - Son Güncellenme: 2013.11.04 14:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Sayın Cumhurbaşkanımız, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı'na yeniden seçilen Aziz Yıldırım'a bir telgraf göndererek tebrik etmiş ve başarılar dilemiştir" denildi.