Gül Ardahan'a gitti
Geceyi Artvin'de geçiren Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Karayolu ile Ardahan'a gitmek üzere Artvin'den ayrıldı.
2013.06.14 11:48 - Son Güncellenme: 2013.06.14 11:54 - Siyaset - HABER MERKEZİ
07:05
İLGİLİ VİDEO
Gül Ardahan'a gitti
Rize gezisini dün tamamlayarak Artvin'e geçen ve burada bir dizi temaslarda bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül geceyi Devlet Su İşleri Bölge Müdürlüğü'ne ait misafirhanede geçirdi. Gül sabah saatlerinde kendisine eşlik eden Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı ile birlikte Şavşat ilçesine geçti. Burada halkla selamlaşıp sohbet eden Gül daha sonda Yavuz Köyü'nde bulunan Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait dinlenme parkını gezdi. Gül kahvaltısını Yavuz Köyü'nde yaparak Artvin'den ayrıldı.