Gül, ABD Enerji Bakanı'nı kabul etti
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Amerika Birleşik Devletleri Enerji Bakanı Ernest Moniz ve beraberindeki heyeti, Tarabya Köşkü'nde kabul etti.
2013.11.21 17:08 - Son Güncellenme: 2013.11.21 17:09 - Siyaset - HABER MERKEZİ
00:35
İLGİLİ VİDEO
Gül, ABD enerji Bakanı Moniz ile görüştü
Saat 16.00'da başlayan ve basına kapalı gerçekleştirilen ziyaret ile ilgili herhangi bir açıklama yapılmadı. Cumhurbaşkanlığı tarafından görüşmeden görüntüler basına dağıtıldı.