Gübre boşaltırken römorkun altında kaldı

Gübre boşaltırken römorkun altında kaldı

Bursa'nın İznik ilçesinde meydana gelen kazada bir kişi hayatını kaybetti.

2012.09.28 15:09 - Son Güncellenme: 2012.09.28 15:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gübre boşaltırken römorkun altında kaldı

Kaza dün İznik'in Elbeyli kasabasında meydana geldi. Çalıştığı çiftlikte biriken gübreyi römorka yükledikten sonra zeytinliğe dökmek için yola çıkan 22 yaşındaki Yusuff Şen, traktör ile römork arasında dikilirken dengesini kaybetti. Yere düşen Şen, römorkun altında kalarak metrelerce sürüklendi. Olay yerinde hayatını kaybeden şen, bugün Eşrefzade Camii'nde kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildi. Cenazeye eski İznik Belediye Başkanı Zeynel Abidin Turan, Boyalıca Belediye Başkanı Ali Çil, Ticaret Odası Başkanı Mahmur Dede ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.28 15:09 - Son Güncellenme: 2012.09.28 15:10 - HABER MERKEZİ
A