Guantanamo'daki açlık grevi büyüdü

Guantanamo'daki açlık grevi büyüdü

Guantanamo'daki açlık grevindeki mahkumların sayısı 94'e çıktı

2013.04.25 16:33 - Son Güncellenme: 2013.04.25 16:33 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Guantanamo'daki açlık grevi büyüdü

ABD'nin Küba'daki Guantanamo üssünde iki mahkumun daha açlık grevine başladığı bildirildi.

Amerikalı askeri yetkililer, açlık grevindeki mahkum sayısının 94'e çıktığını, bunlardan 17'sine sıvı takviyesi yapıldığını, 3'ünün hastanede gözlem altında olduğunu kaydetti.
Mahkum avukatlarıysa ABD ordusunun, grevdeki mahkum sayısını olduğundan az gösterdiğini ileri sürdü.

Guantanamo'da şubat ayında başlatılan açlık grevine katılanların, cezaevi koşullarını ve akıbetlerinin belirsizliğini protesto ettiği belirtiliyor.

ABD'nin Guantanamo'da tuttuğu toplam 166 mahkumun pek çoğu hakkında suçlama bulunmuyor

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.25 16:33 - Son Güncellenme: 2013.04.25 16:33 - HABER MERKEZİ
A