Grip 10 can aldı

Grip 10 can aldı

Kanada'da domuz gribi nedeniyle 10 kişinin daha yaşamını yitirdiği öğrenildi.

2014.01.07 09:00 - Son Güncellenme: 2014.01.07 09:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Grip 10 can aldı

Alberta Eyalet Sağlık Bakanlığı'ndan Dr. James Talbot, yaptığı açıklamada, eyalet genelindeki domuz gribi vakalarının hızla arttığını ve halen 40'ın üzerinde hastanın yoğun bakımda olduğunu kaydetti.

SON 24 SAAT İÇERSİNDE 10 KİŞİ ÖLDÜ
Son 24 saat içinde yaşları 18 ile 64 arasında değişen 10 hastanın domuz gribine yol açan H1N1 virüsü nedeniyle öldüğünü açıklayan Talbot, aşılama çalışmalarında eyalet nüfusunun yüzde 23'üne ulaştıklarını belirtti. Diğer yandan, Saskatchewan eyaleti ile başkent Ottawa'da da etkili olan domuz gribi yüzünden ölümlerin artmasından endişe ediliyor. Ülke genelinde daha önce 9 kişi daha domuz gribinden hayatını kaybetmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.07 09:00 - Son Güncellenme: 2014.01.07 09:00 - HABER MERKEZİ
A