Göztepe, Süper Lig'e veda etti

Göztepe, Süper Lig'e veda etti

Spor Toto Süper Lig'in 34. haftasında Göztepe, Gaziantep FK deplasmanına çıktı. 1-1 biten mücadele sonrasında Göztepe, TFF 1. Lig'e düştü.

2022.04.23 18:21 - Son Güncellenme: 2022.04.23 18:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Göztepe, Süper Lig'e veda etti

Spor Toto Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde Gaziantep FK, Göztepe'yi konuk etti.

Kalyon Stadyumu'nda oynanan müsabaka, 1-1'lık beraberlikle sonuçlandı.

Konuk ekip; 90+2'de Jahovic ile öne geçti ancak Gaziantep FK, 90+6'da Figueiredo ile eşitliği sağladı.

Bu sonucun ardından Göztepe, Yeni Malatyaspor'un ardından küme düşen ikinci takım oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.04.23 18:21 - Son Güncellenme: 2022.04.23 18:21 - HABER MERKEZİ
A