Göztepe, Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdürdü

Göztepe, Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdürdü

Süper Lig'de 4 Temmuz Cumartesi günü Fenerbahçe'ye konuk olacak Göztepe, karşılaşmanın hazırlıklarına devam etti.

2020.07.02 15:06 - Son Güncellenme: 2020.07.02 15:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Göztepe, Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdürdü

Adnan Süvari Tesisleri'nde teknik direktör İlhan Palut yönetimindeki antrenmanda sarı-kırmızılı futbolcular, ısınmanın ardından dar alanda oyun oynadı. İkinci bölümde ise taktik çalışması gerçekleştirildi.

Sarı-kırmızılı ekipte sakatlıkları bulunan Cameron Jerome, Hüseyin Bulut ile Deniz Kadah takımdan ayrı çalıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.02 15:06 - Son Güncellenme: 2020.07.02 15:07 - HABER MERKEZİ
A