Göztepe deplasmanda galip
Spor Toto 1. Lig'in 30. haftası Ege derbisinde gülen taraf Göztepe oldu. İzmir ekibi, kümede kalma mücadelesi veren Altaş Denizlispor'u 2-0 mağlup etti.
2023.04.01 15:47 - Son Güncellenme: 2023.04.01 16:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto 1. Lig'de Göztepe play-off yolunda Denizlispor engelini 2-0'lık skorla aştı. Göztepe ekibi, Denizlispor'u 39. dakikada Yalçın Kayan ve 83. dakikada Mamah'ın attığı goller ile geçti.
Mücadelenin uzatma dakikalarında K. Mayi kırmızı kart görerek Denizlispor'u 10 kişi bıraktı.
Denizli Atatürk Stadı'nda oynanan müsabakayı hakem Muhammed Ali Metoğlu yönetti.
Ev sahibi Altaş Denizlispor, 6 haftalık 3 puan özlemine bu karşılaşmada da son veremedi ve 17 puanda kaldı.
Göztepe ise play-off yolunda kaza yaşamadı, Tuzlaspor galibiyeti ile moral kazanan sarı-kırmızılı takım, yükselişine Denizli'de devam ettirdi. Konuk ekip, bu galibiyetle puanını 44'e çıkardı.

