Göztepe'de Mehmet Sepil istifa etti!

Göztepe'de Mehmet Sepil istifa etti!

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Göztepe'nin Kulüp Başkanı Mehmet Sepil, görevinden ayrıldı.

2022.03.21 16:17 - Son Güncellenme: 2022.03.21 16:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Göztepe'de Mehmet Sepil istifa etti!

Sepil, yaptığı yazılı açıklamada, 8 yıldır kulüp başkanlığı görevi yaptığını hatırlatarak, şunları kaydetti:

"Büyük bir onurla yürüttüğüm Göztepe Spor Kulübü Başkanlık görevimden ve yönetim kurulu başkanlığı görevimden bugün itibarıyla istifa ettim. Göztepe Spor Kulübünün sorumluluklarını devralacak yeni bir yönetim oluşmasında tek önceliğim ve hassasiyetim, kulübümüzü yeni bir heyecanla şu an bulunduğu konumdan daha iyi noktalara getirebilecek olmasıdır."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.03.21 16:17 - Son Güncellenme: 2022.03.21 16:20 - HABER MERKEZİ
A