Göztepe'de ilk maç kabusu

Göztepe'de ilk maç kabusu

İKİNCİ Lig Kırmızı Grup'ta sezonu pazar günü Gölbaşıspor deplasmanında açacak Göztepe, son 7 yılda yaşadığı ilk maç sendromunu kırmak için sahaya çıkacak.

2014.08.25 14:40 - Son Güncellenme: 2014.08.25 14:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Göztepe'de ilk maç kabusu

Geride kalan 7 sezonda oynadığı ilk maçlarda sadece 1 kez galip gelebilen sarı-kırmızılı ekip 4 yenilgi, 2 de beraberlik aldı. 3'üncü Lig'de mücadele ettiği 2007-08'ye 2-0'lık Aydınspor yenilgisiyle başlayan Göztepe, ertesi sezon açılış maçında Mustafakemalpaşaspor'u 1-0 mağlup etti. 2'nci Lig'de ter döktüğü 2009-10'un ilk haftasında Fethiye deplasmanına giden sarı kırmızılı ekip, golsüz beraberliğe razı oldu.

1'inci Lig'de mücadele ettiği 2010-2011 sezonuna da 2-1'lik Çorumspor yenilgisiyle adım atan Göztepe, 2011-12'de Denizlispor'a 2-1'le boyun eğdi. Küme düştüğü 2012-13 sezonundaki ilk maçında Kartalspor'la karşılaşan İzmir temsilcisi, rakibine İstanbul'da 2-1 kaybetti. Geçen sezon iddialı girdiği 2'nci Lig'e 2-2'lik Gaziosmanpaşa beraberliği ile merhaba diyen Göztepe, bu sezon Gölbaşı deplasmanında şeytanın bacağını kırmak istiyor.

Göztepe'de Altınordu ile oynanan özel maçta sakatlanan Halil'in Gölbaşı deplasmanında takımdaki yerini alabileceği bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.08.25 14:40 - Son Güncellenme: 2014.08.25 14:40 - HABER MERKEZİ
A